Sedinte foto de Craciun

  Am impresia ca nu sunt prea normal din moment ce am neglijat blogul tot anul, iar in ziua de Craciun scriu, asa cum am mai spus-o si in postarea anterioara, reusesc sa-mi gasesc mereu scuze cand vine vorba de scris.
 In fine...daca e ceva ce vreau de la mosu' pentru anul viitor ar fi sa nu mai caut scuze, revenind la ale noastre, este primul an in care organizez astfel de sedinte si tin sa va marturisesc ca a fost o intreaga nebunie de la realizarea decorului pana la sedintele propiu-zise, dar a meritat.
 Vreau sa multumesc tuturor celor care m-au ajutat in acest proiect si sunt bucuros ca am reusit sa surprind o farama din magia Craciunului printr-o multime de reactii si trairi ale unor familii frumoase cu niste copii extraordinari. E foarte greu sa fii fotograf de nunta, insa pentru copii chiar ai nevoie de abilitati speciale, in primul rand rabdare, capitol la care stiam ca stau bine, dar dupa aceste sedinte chiar imi confirm cu adevarat. Atunci cand lucrez cu copii de varste mici, ma tot gandesc cum o sa priveasca aceste imagini peste ani si incerc sa dau totul pentru a transpune starile pe care le aveau prin secundele imortalizate.
 Cam atat de aici, va las sa priviti o mica selectie din imaginile realizate anul acesta, cu siguranta o sa revin si la anul cu alt decor plin de copii minunati.

Craciun fericit!































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alexandra & Alexandru - Save the date

Ana & Costin - Casatorie Civila

Botez - Eva Ioana