Ana & Costin - Casatorie Civila



     Acum doua zile am fost la Therme pentru prima data, trebuie sa recunosc ca e interesant si relaxant, mai ales pentru un tip care sta mai toata ziua in fata calculatorului si chiar am reusit sa plec cu o energie pozitiva din acest loc.
 
    Probabil va intrebati care e legatura dintre Therme si articolul meu de astazi, dar acolo am dat de ei, nu m-am mirat sa-i intalnesc acolo fiindca petrecerea lor a avut loc anul trecut la piscina de la Royal Park. Dupa ce ne-am salutat si am discutat, m-am retras intr-un colt al templului cu palmieri si i-am "urmarit" putin pentru ca erau in raza mea de actiune, m-am bucurat sa-i vad la fel de energici si plini de iubire cum au fost si in ziua casatoriei.
   Ma bucur ca m-au ales sa le fiu fotograful acestui eveniment, inca de cand au venit la mine in studio am simtit ca se completeaza si sunt fericiti impreuna, iar acest lucru s-a resimtit si in cadrele de la sedinta foto.
   Oficierea pe malul piscinei a fost plina de emotii pentru ei si apropiatii lor, insa petrecerea ce a urmat a fost una pe masura, eu am venit pregatit cu sortul de baie pentru ca am intrat in piscina alaturi de ei sa pot suprinde cateva cadre cu gopro-ul. Atmosfera intretinuta de Niku Vilcu si AudioLights a facut ca evenimentul sa fie spectaculos pana la capat, iar daca tot am pomenit de Niku, el fiind barman si responsabil cu atmosfera, chiar ai vrea sa-l ai la evenimentul tau pentru ca nu e primul la care da culoare petrecerii.

  Sunt un fotograf in cautare de momente suprinzatoare, iar majoritatea persoanelor cu care am lucrat au reusit sa ma surprinda cu ceva si chiar nu e usor sa-ti alegi clientii cu care sa relationezi bine, dar de la ei chiar am invatat multe si le multumesc.









































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alexandra & Alexandru - Save the date

Botez - Eva Ioana